Alla inlägg den 11 juli 2009

Av gaspode - 11 juli 2009 08:10


Textilier


Jacka

Skjorta

T-shirt

Byxa

Kort variant av ovanstående

Strumpa

Tros...Kalsong menar jag


Rengöringsmedel


Tandborste

Tandkräm (man vet ju aldrig vart man hamnar)

Deo

Rakhyvel

Rakborste

Rakkräm

Schampoo

(Var är )tvål(en broder?)

Frisyrjox

Tops

Nagel....bitare? Klippare? Ni vet...


Attiraljer


Mobil + laddare

Kamera + samma

Mp3-spelare + och så en gång till då ja!

Nycklar

Plånbok

Solbrilla

Snus


Bilen


Olja

Vatten

Spolarvätska

Bensin

Luft


Har jag glömt nåt? Skriv en kommentar, gärna innan jag åker! Ja, när gör du det då? Ja det märker ni väl på ett eller annat vis.


BigM - Det kanske rent av är lönen som halveras? Och med tanke på att jag redan har kört bort högen på gräsmattan så kan jag ju inte beteckna mig som högavlönad heller...illa=)


Jeken - Just ja, den filmen är det. Jo, det var faktiskt en olycka men ganska elegant sådan. Inte en flisa, bara två delar. Skumt.


Rutger - Staketet ska bort är det tänkt, jag ska bara orka lite först.


Jenny - Har man som sagt varit lat i flera år så blir det så där!


K-M - Bra, det ska vara som vanligt tycker jag, då trivs man bäst=)


//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards