Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

Totalt ***********

Av gaspode - 18 juni 2008 22:23

Är väl precis vad vi blev. Oftast skriver man ju "dom" vid förlust och "vi" vid vinst men man får väl bita i det sura äpplet. Sämre insats är längesen jag såg, måste väl vara när Healy gjorde som han ville. Jaja, det är över nu.


Handleden har jävlats hela dan igen men nu ikväll är stelheten och värken som bortblåst. Märkligt. Inte för att jag klagar men ändå.


Handlat har jag gjort. Lite impad av mig själv att jag kom ihåg alla ingridienser till nubberöran jag hittade i ICA-bladet. Fanns ingen Kavring dock men jag hittade nåt annat mörkt bröd som jag tror går lika bra. Blir nog lunch det på midsommarafton och en bra tutingskvätt finns det ju kvar ända sen i julas så det blir nog bra.


I morrn är det bingo också. Fröken Lämppa ser ju att vika sig för grupptrycket och pysa till Ljumskö eller vad det nu hette;-) så det blir nog inga roliga fingergubbar i bilen dessvärre. Bara för det ska jag dra in 12000 enbart för att retas!


Klockan är halv elva och jag borde nästan ut och gå en sväng men det känns lite för sent. Får kanske ta en sväng i morrn när man kommer hem och inte behöver kliva upp dan efter. Vi bestämmer det nu så får vi se hur jag gör.


APA!!!


//gaspode

 
 
Ingen bild

MissSmirnoff

19 juni 2008 09:24

Ja, fy vad kul det skulle va om du drog in potten... Snacka om att Lämppa skulle slå dig gul o blå!

 
Ingen bild

Kräsa Maja

23 juni 2008 14:17

När man får se upphovsmannen till denna blogg rynka på näsan åt något som jag tycker låter gott, då står det faktiskt inte helt rätt till, så för att se om näsrynkningen är befogad har jag nu gjort ett smakprov till honom. Jag säger bara lime och vanilj:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gaspode - 14 februari 2010 23:44

  ...är väl oftast nåt jag inte gillar, men nu får det räcka. Jag byter blogg.   För er som använder er av bloggdomänen rekommenderar jag att ni uppdaterar era bokmärken och istället använder www.gaspode.st som gör att ni alltid hamnar rätt, äv...

Av gaspode - 14 februari 2010 13:35

*   Idag har jag kokat pasta i ytterst lite salt. Så ytterst lite att det nog inte hade gjort nån skillnad om jag hade skippat det helt. Pasta kokad i osaltat vatten kan vara bland det mest smaklöka som finns.    Bäddat rent i sängen har jag ...

Av gaspode - 9 februari 2010 21:41

Hur kommer det sig att det alltid tar slut på undertrån precis när man kliver innanför dörren? När man sen har fått i sig lite mat så är baske mig hela trådrullen borta.   Ska man behöva ge sig på det här med kaffe även på eftermiddag/kväll? Man ...

Av gaspode - 7 februari 2010 12:58

Fredag - stävade iväg hem efter jobbet, åt lite gott och tog mig några pilsner. Kom i säng 'Round Midnight, som Cornelis översatte till Tolvdraget för övrigt. Halv tre gör sig ölen påmind. Halv fem gör sig ölkorven påmind.   Jag besparar er detal...

Av gaspode - 3 februari 2010 18:57

Man svarar i telefon och rösten på andra sidan berättar att "jag har minsann lagt in musik på min telefon varje dag i ett helt år men nu fungerar det inte, vad är det för jävla skit ni tillverkar?"   När man frågar om det görs på det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards