Alla inlägg den 1 november 2007

Av gaspode - 1 november 2007 21:57

Är man. Eller ja, inte jag kanske, men det är så på jobbet. Första dan idag med möte och lunch och pådrag satan, hittills känns det rätt bra faktiskt, men det är ju ett gäng man inte är så avis på. Hoppas dom pallar trycket.


Igår ringde Direktörn från Ånge och talade om att han skulle ner och se Herr Belfour debutera och att han skulle lämna en present på bron. Visade sig vara en humidor, en får tacke å bocke! Direktörn har gett sig in i kolonialvarubranschen så nu är det monokel och guldur i västen som gäller!


Humidoren är den tankad och påfylld, hade ju ett par lådor som stått ouppackade ett bra tag, dom var väl inte i bästa kondition men vi får väl hoppas att dom repar sig.


Kameran har passerat sorteringsterminalen men jag antar att jag får vänta till åtminstone måndag innan den anländer, men den som väntar på nåt gott och så vidare...


I morrn är det fredag och i eftermiddags var jag lite pilsnersugen, men nu vet jag inte riktigt. Man kanske får köpa en sån där utifallatt-påse, vi får se.



//gaspode


Ovido - Quiz & Flashcards